Söndersprängd i frysen

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från lördagens fest, blev tyvärr inte så många bilder. Kameran tappade nämligen batteri och nu börjar jag än en gång förstå att det är dags för en ny. Har dock varit väldigt nöjd med min Canon Ixus. Har ni tips på en digital systemkamera så mottager jag gärna dessa tips!?



Ja, på första bilden är det då jag som försöker mig på en pose, inte så lyckat dock, haha. På bild nr två har jag hittat telefonen och Anna hon verkar inte heller vara med på att det är fotodags.




Bild nr tre föreställer en vinflaska, japp, min kära sambo la den på kylning i frysen, blev aldrig så att vi ville ha den och jag hittade den söndersprängd i frysen på söndagen, ops, sådant som visst kan hända då man lämnar alkohol i frysen.

Vi hittade oss iaf ner till G3 och där var vi vid 00:15 och jag och Camilla bestämde oss redan klockan 01:15 att det var dags för Sibylla, blev 1h på krogen och det räckte gott och väl för oss gamlingar, haha.

Söndagen spenderades i soffan med jordens huvudvärk, typiskt det när man höll igen på drickat på lördagen, nästa gång blir det fullt ös, om det blir någon nästa gång :P (ringde till mammsen och sa att jag ALDRIG MER ska dricka alkohol).

Trevlig kväll!

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Kia

Haha! Ja, de brukar vara så. Man säger alltid: Aldrig mer.. Men så blir det ju inte! Haha!

Huvudsaken man har roligt!

Kram

2009-03-23 @ 20:47:45
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Eva

Tänk dig den dagen jag ska testa mig på att dricka ett (eller tio) glas vin.. jag lär ALDRIG mer vilja dricka efter det. haha. Snart är det dags för skrutten att kika ut. Spännande! Hörde att du kanske skulle komma hem nästa helg, då kan du ju gärna få göra någonting åt min kaluffs.

2009-03-24 @ 10:15:44
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Therez

Hi hi, det där har man sagt många gånger. Men konstigt nog verkar man glömma det från gång till gång.. Föresten... Har du ett bra ishinken recept? ;) Ha ha. Kram kram

2009-03-25 @ 23:06:23
URL: http://therezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0