Tisdag

Då var det tisdag, snart dags för sängen. I morgon ska jag jobba och sedan ska jag hämta ut lillasysters balklänning, om jag får så ska jag visa er hur vacker den är :) Efter det så ska jag iväg på gymmet, ska vara med på ett spinningpass som går 18:30, ska dock inte köra utan kika in tjejens pass (har träningsförbud en vecka till) då jag nog ska ta och köra det fram till vår/sommar schemat. Ska bli mycket intressant och förhoppningsvis får jag lite inspiration då jag inte är helt klar med mitt eget pass (hade satt ihop alla låtar och sparat det i en mapp i datan, trodde jag, mappen är där men inte låtarna, pust, tur att jag skrivit ner passet på ett papper också).

Semesterplanerna är också i full gång, hoppas bara att jag och älsklingen får semester samtidigt. Jag har dock "bara" önskat mig 3 veckor denna sommar (inte så bara, har aldrig haft semester så 3 veckor känns lagomt).

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Therez

Härligt att planera lite semester! :) Det går ju fortare än man tror! Hoppas allt är bra med dig ikväll! Kram

2009-03-24 @ 22:30:18
URL: http://therezz.blogg.se/
Postat av: Eva

Jaha, fyller din papps 50 redan?! jisses.. Min papps fyller 50 i Oktober. Vi måste ju komma och hälsa på igen innan bäbisen kommit ut känner jag:) Det skulle nog Hugohunden tycka va roligt också.

2009-03-25 @ 10:18:11
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: evelina

ja han fyller ju 50 år.



de är bara bra me mej... de är väldigt lugnt här i dorro så de är okej hehe... men skolan ä dryg men jag får väll stå ut :D

men ja vi synes när farsan fyller år

2009-03-25 @ 19:56:12
URL: http://armgrenaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0