Tjejkväll med bubbel och bastu




Så äntligen har jag fått upp bilderna från tjejkvällen vi hade i lördags, var sååå trevligt, tack tjejer. Tänkte att jag i korthet skulle berätta vad vi gjorde. Började med att bubbla och basta, i pauserna sjöngs det Sing Star för fulla muggar medan vissa av oss valde att få lite massage. Efter 4 timmar drog vi vidare hem till födelsdagsbarnet som hade tillagat en underbart god kycklingsallad. Blev massvis med sminkning och hårstyling, men vad roligt det är :) Synd att jag inte tog någon bild på födelsedagsbarnets hår som jag gjorde en inbakad fläta på, blev iallafall tufft. Andra chansen i melodifestivalen missade vi inte heller då vi har en melodifestivalfantast med :P Klockan tickade på och sedan var det dags för utgång, G3 blev det såklart!

Än en gång, tack för en jätte rolig kväll tjejer!


Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, Hugohunden är så fin:) Erkänn att du blir lite sugen på att skaffa en liten tik vid namn Freja och sedan para den med Hugo och dom får små fina Hugo och Freja valpar;)

2009-03-14 @ 12:13:56
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Vi gör ingenting. Eller rättaresagt JAG gör ingenting. Markus han målar taket i köket:) Så snart alldelens snart är det färdigt:)

2009-03-14 @ 13:15:47
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0