Gardiner i sovrummet

Tro det eller ej men äntligen har jag fått upp gardiner i sovrummet, tycker själv att det blev helt okej. Men gardinerna
kommer att bytas ut efter sommaren. På bilden här ser det väldigt vitt ut, men jag kan säga att sovrummet har en röd fondvägg som den tidigare lägenhetsinnehavaren satt upp, så ser du helheten är det lite färg också, har även en röd rund matta och lite röda ljuslyktor :)

Idag har jag och älsklingen vårstädat, det vi har kvar nu är fönsterputsning och det tänkte jag ta tag i på söndag om det inte regnar. Tvättat har vi också hunnit med idag :) När vi hade slängt i första tvätten så åkte vi ut på Tages på Frösön och fikade frukost, mumsigt och mysigt.

I morgon är det dags för lite schlagerfest, funderar på om jag ska ha en rosa klänning från Gina Tricot eller en djurmönstrad från H&M? Förslag?

Kramar



Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Eva

Du får maila över fler bilder på lille drängen:) Kortet Tomas tog när han låg och sov var ju så fint:) kram kram

2009-05-18 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0