Golfpremiär 2009

Japp, ikväll efter jobbet gjorde jag och Maddo golfpremiär för våren/sommaren/hösten 2009, inte fel att komma igång redan i maj. Tänkte bjuda på lite bilder från denna härliga kväll:



Helt underbar utsikt ute på golfrangen.



Bollen och klubban var med också ;)



Storgolfarn Maddo, många bra träffar ikväll.



Ser ni bollen i högra hörnet???



Nu har bollen försvunnit och jag kikar om jag ser den :)



Fick även en bild på älsklingen som tränar för fullt, såhär ska det se ut.



Ser ni hur solen lyser, det är såå underbart att det börjar närma sig sommar :)

Kvällen var som ni ser väldigt lyckad. Nu har jag och Maddo bestämt att vi ska sänka vårt hc i sommar och det kommer vi att lyckas med ;)

I morgon är jag ledig och då ska jag passa på att tvätta och städa här hemma, för på lördag blir det lite fest, mer om det senare :P

Trevlig kväll alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet inte de kan bli tufft :S fan gjorde hur mkt slarvfel som helst! FAN!

2009-05-15 @ 21:49:37
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0