"Hemma" i Dorotea

Nu är vi hemma i Östersund igen efter en snabb visit i Dorotea. Lyckades få med mig en hel del bilder hem och tänkte att jag skulle visa er några redan nu :)






















Denna bild tog älsklingen utanför pappas hus, var en helt fantastisk kväll.



Moster Sara med lilla Adrian i famnen.


Älsklingen har ny frisyr och syter lille skrutten, visst är dem fina.


Världens finaste skrutt ligger och kikar på oss.


Emmy och jag hann även med en stund på studsmattan, här gör Emmy volter.


Här är även jag, dock inte lika grasiös som lillasyster, hahaha, men det bjuder jag på :P

Har varit en väldigt trevlig vistelse "hemma". Saknar redan alla. Kramar

Bilder: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0