Längtan

Fick nyss en liten hälsning från lillasyster här i bloggen, hon skriver att lille Adrian längtar efter sin moster och jag säger då bara det, jag läntar så otroligt mycket tills lördag då jag ska få krama och mysa med den lille skrutten.

Japp, som ni då förstår så är det så att jag och älsklingen åker hem till Dorotea på lördag. Ska bli så roligt att träffa syster med familj igen. Sist vi sågs var de här och då utan Adrian men med en stor fin mage.

Jag har inte glömt bort att jag ska uppdatera er om AF1000, jag har inte fått bilderna än som jag väntar på, men förhoppningsvis snart :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therez

Åhhh så mysigt! Jag förstår att du längtar hem! Hur går det med löpningen nu då? Själv har jag precis kommit in från ett pass. :) Brr vad kallt det var i luften ikväll! :O



Kram

2009-05-07 @ 20:24:44
URL: http://therezz.se
Postat av: Angelica

Mäh, då kanske vi rent utav springer på varandra. Jag åker hem i kväll till Mamma & Herman. :) Vore skoj. Håll utkik. ;) Kramar

2009-05-08 @ 07:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0