Usch

I morgon är det den 27:e och löningsdags så nu har jag lagt in alla räkningar, usch, det är så trist. Men nu vet jag ju vad jag har att röra mig med denna månad och det är bra :)

I morgon kommer moderjord och lillasyster Malin hem från Rhodos, låter som att de har haft en härlig vecka och ska jag lite på sms:en så hade de gärna stannat några dagar till. Jag längtar också till solen och värmen, får se om det blir en liten resa i sommar!?

På torsdag åker jag hem till Dorotea för på fredag ska jag hjälpa lillasyster Johanna med make up inför balen, ska bli roligt att få bidra med något. Jag hade även tänkt att foto lite (om de vill ställa upp på bild såklart?).

Jag ska även passa på att gosa med lille Adrian som moster längtar efter sååå mycket :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är självklart att vi gör :) Ja du är underbar som ställer upp :)

2009-05-27 @ 21:19:19
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0