Snabbt

Veckorna går ganska så snabbt och snart är det helg igen. I måndags var jag ledig och nu är det torsdag, min lillasyster Eva med famlij har varit här hela veckan så jag har passat på att umgåtts med dem. Tränat hela veckan har jag gjort också, dock har jag tagit det lugnt då jag känner mig krasslig (hoppas att det går över). Måndag blev det spinning, tisdag promenad, onsdag promenad och idag torsdag blev det 25min på crosstrainer och situps. I morgon ska jag nog ge mig på mitt styrkeprogram, känner jag mig krasslig blir det crosstrainer igen.


Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: Jenny

måste säga att du har jättefin design på bloggen : )

2009-11-12 @ 23:19:24
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Kia

Duktig du är tjejen! Men du måste komma ihåg att ta de lugnt om du inte känner dej pigg!

Kram

2009-11-13 @ 08:11:02
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0