Svininfluensan och Sthlm

Igår vaccinerade vi oss mot svininfluensan då jag tillhör riskgrupp pga min astma och allergi, gick bra trots att jag är spruträdd som BARA den. När jag satt och väntade på att få gå därifrån så svimmade en tjej, tur jag hade tagit min spruta annars hade jag gått därifrån. Jag är lite öm i armen just nu och känner mig lite förkyld (men förkyld var jag redan igår innan vaccinet).

I morgonbitti åker jag och älsklingen till Stockholm för att vara där till på söndag, ska blandannat gå ut på 3D bio, restaurangbesök, Hair Spray musikalen och shopping, låter väl mysigt och framförallt roligt!

Ännu en bild från helgen:



Bild: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0