Akuten

I torsdags hade vi dragkamp på jobbet vilket resulterade i ett besök på akuten, var där från strax innan 20.00 och kom hem 01.30 med en gipsad hand. Igår ringde läkaren och jag var tvungen att komma tillbaka så att de skulle kunna kika igen. Fick göra nya röntgen bilder och sedan var det bara att vänta på akuten igen, efter 2h var jag tvungen att gå tillbaka till jobbet. Gick tillbaka till akuten efter jobbet och då gick det undan, jag fick komma in och träffa en annan läkare som bedömde att gipset kunde tas bort, vilken befrielse. Nu är handen dock hårt lindad och mycket svullen, men jag kan iaf klä på mig och fixa håret igen :-) Måste bara berätta att det dessutom är höger hand och jag är högerhänt så det var jobbigt med gips!



Bild: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0