Loppis på FolketsHus söndag 25:e Oktober

Hej mina kära läsare!

Jag vill bara berätta att nu på söndag så kommer jag och älsklingen finnas på FolketsHus här i Östersund och sälja grejer! Mitt bord kommer att bestå av en hel del kläder och skor (ni som känner mig väl vet att jag har alldeles för mycket av dessa varor) så nu säljer jag det billigt på söndag och hoppas att det kommer till någon som har användning för det :-) En annan sak som jag kommer att sälja är smycken, för det är också något jag har en del av, bla. märket Pilgrim. Så det kommer bli först till kvarn så berätta för era vänner och bekanta och kom och säg hej till mig på söndag :-)

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0