Spinning & PT-träning

Ikväll efter jobbet körde jag mitt spinningpass trots en skadad hand, gick utmärkt och salen var nästan full, fantastiskt roligt. Blir mer och mer kunder för varje gång. Mitt mål är att fylla salen och att alla ska ha ett roligt pass.

I morgon ska jag träna med min PT, hon har lagt upp ett nytt pass till mig som jag kan köra trots min onda hand, perfekt. Kanske får jag veta om jag gått ner mer i morgon eller om jag stått still sedan sist, oj vad nervös jag blir nu.

Efter passet i morgon blir det basket, blir den första matchen för mig i år :-D Ska ta med kameran så att jag kan uppdatera med lite bilder :-)

Nu dags för lite tv.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej Sara! Såg dina kommentarer nu. Jag toppade bara håret förra veckan. Eftersom jag fick det gratis så passade jag på =) Jag saknar er brudar också supermycket. I jul när jag kommer hem så måste vi hinna ses. Puss och hälsa tompis.

2009-10-05 @ 23:00:31
URL: http://mickanimalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0