Diet - dag 2 av 7

Sådär, snart har jag gjort min andra dag av dieten. Ni som undrar vad dieten består av så är det soppor. Jag har hittills provat kantarell, grönsak, caffelatte och choklad. Min favorit just nu är grönsakssoppa. Jag är glad att detta bara ska pågå i 7dagar, sedan får det vara nog :-)

Idag är det fredag och jag ska spendera min kväll framför tv:n. I morgon ska jag iväg och träna styrka på förmiddagen och sedan ska jag vila, behövs nu under dieten. 

På söndag vikarierar jag på Golds och kör spinningpasset som är kl 17.00.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej vännen!



Roligt att se dig idag =)



Du gör det bra som ska leva på soppor i 7 dagar, själv skulle jag nog inte fixa det...min godistarmen skulle nog ta livet av mig :P



Kram kram

2009-09-11 @ 21:17:10
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0