Diet - Dag 4 av 7

Usch vad tråkig jag är som bara skriver om dieten hit och dieten dit, men det är ett sätt för mig att klara av dessa 7 dagar, sedan är det nog om det i bloggen för jag vet att ni inte tycker att det är roligt att läsa om, haha. Men ni får stå ut i 3 dagar till och det tror jag att ni gör :-)

Idag är det halvtid, bara 3 dagar kvar sedan och det ska inte vara några problem (hoppas jag). Inatt hade jag riktigt ont i magen och det var inte roligt men nu på förmiddagen känner jag ingenting längre.

Idag ska jag tvätta och kl 17.00 ska jag köra ett spinningpass på Golds Gym. Det är öppet hus där just nu så har ni inget för er kom gärna dit och kör ett pass :-)

Nu är det dags för frukost.

Sådär, då har jag tvättat klart och allt hänger på tork, skönt. Nu sitter jag och laddar inför kvällen spinningpass, ska bli roligt att köra i den nya salen som för övrigt såg kanon ut! Nu ska jag ta och äta lunch.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker nästan att du ska ta och komma hem i helgen och dricka ett vinglas med mig och syt drängeongen! saknar ju er! kram kram

2009-09-13 @ 13:47:05
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0