Diet - Dag 7 av 7

WOW, jag har klarat av denna strika diet utan att fuska en enda gång. Och just den frågan om fusk har jag fått många ggr och många förstår inte hur jag pallat detta, men det har JAG gjort :-D I morgon ska jag börja dagen på samma sätt som denna vecka, sedan blir det en halv banan till mellanmål, vanlig lunch, halv banan till mellanmål och sedan samma middag som jag ätit denna vecka, detta för att ställa in magen och kroppen på vanlig mat igen.

Ikväll var jag och älsklingen på ny öppnade ICA MAXI, väldigt trevlig butik!

Nu IDOL.

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad du har varit duktig vännen, vet inte om jag hade klarat det... :P



Visst var det lite spännande när det var dax för Erika...



Måste ses snart!



Kram kram

2009-09-17 @ 10:26:42
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0