Fortsatt minus...

Jag kämpar fortfarande på med vikten, vet inte om jag gått ner något mer men cm runt midjan har minskat ytterligare. Jag äter fortfarande halva tallriken sallad och halva protein och det kommer jag att fortsätta med ett bra tag till :-)

Ikväll har jag kört spinning och i morgon blir det ett cirkelpass styrketräning, härligt med träning nu när jag kommit igång!

Nu måste jag kika på IDOL, i morgon är det tjejernas tur och då jäklar ska vi rösta fram Erika från Dorotea.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig <3 måste komma till Östersund innan jul så jag kan handla lite och kanske fixa håret inför jul och nyår =) och vill bara säga att jag är grymt nöjd i mörkt hår stortrivs som bara den! Som sagt saknar dig som tusan! Pussar och kramar<3

2009-09-29 @ 14:09:47
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0