Pass, PT och Idol

Igår började höstschemat på Golds och iom det så kör jag mitt pass på måndagar ist för onsdagar. Det tycker jag är kanon för då kommer jag igång med min egen träning redan då och sedan är det bara att fortsätta resten av veckan ;-)

Idag hade jag träning med min PT igen, det är riktigt roligt och jag blir helt slutkörd varje gång. Det som var mindre roligt idag var vägning och mätning + styrke- och konditionstest. Men det vore väl f*n om detta inte ska ge resultat. Jul är mitt lilla mål, då vill jag komma i min paljettkjol igen och om jag gör det så ska jag unna mig en snygg nyårskläning också :-D

Just nu håller jag på att laga mat, blir grytbitar som jag stekt och kryddat med svamp, salt och peppar till det kokt potatis, mumsigt. Hoppas att sambon tycker det ocskå.

Ikväll ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på Idol starten, alltid lika roligt att se när folk gör bort sig men framförallt är det roligt att se alla duktiga människor. En tjej från min hemkommun ska vara med igen Erika Selin, så håll ögonen på henne, jag tror att det kommer gå väldigt bra för henne i år också.

Nu dags för mat, magen kurrar!

Kramar 


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja riktigt nöjd är jag :) allt bra med dig älskade syster? länge sen man hörde någonting ifrån dig :) Puss<3

2009-09-08 @ 19:39:32
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: erika

Det går jättebra att du länkar:) Tack så mycket! :)

Kram

2009-09-08 @ 19:45:29
URL: http://erikaselin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!

Hoppas allt är bra med dig, här är det lite uppochner just nu men förhoppningsvis ljusnar det snart!



Kram

2009-09-09 @ 10:28:49
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0