Spinning och "vanlig" mat

Idag har det varit en hektisk dag på jobbet :-) Men roligt när det händer saker också! Efter jobbet drog jag mig direkt ner till Golds och körde mitt spinningpass, lika roligt som varje vecka. Nu funderar jag på vad jag ska göra för att lyckas fylla HELA salen, skulle vara otroligt roligt!

Jag har fått lite frågor på hur jag går över till "vanlig" mat igen så jag tänkte att jag skulle lägga upp mitt matschema för de senaste dagarna efter dieten.

Dag 1 & 2:

Frukost - Soppa
Mellanmål - 1/2 banan
Lunch - liten tallrik med halva protein och halva grönsaker (ej röror eller oljor)
Mellanmål - 1/2 banan
Middag - Soppa

Dag 3 & 4:

Frukost - Soppa
Mellanmål - 1/2 avokado eller 1dl keso
Lunch - samma som dag 1 & 2
Mellanmål - 1banan
Middag - soppa med sallad (tomat, gurka, paprika, sallad, majs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0