Bakat chokladbollar och kokat napp + nappflaska

Har nyss bakat chokladbollar. Använde dock ett annat recept än det jag använde som barn, tyvärr blev chokladbollarna rätt lösa av detta recept och var svåra att få runda, jag lyckades iaf få till ngt som liknar bollar. Jag hoppas att de blir ätbara efter någon timma i frysen, sambon ska få bedöma dem sedan :-) Jag har även kokat napp och nappflaska ikväll, så nu är det klart. Tänkte även börja packa BB väskan ikväll. Tyvärr måste vi även släpa in vagnen till stan då ett av hjulen inte sitter fast, suck suck suck säger jag bara. I morgon går jag in i vecka 38 och jobbar min sista vecka innan föräldraledigheten börjar, ojoj, nu blev jag nervös :-) Ikväll blir det film och till det tänkte jag äta jordgubbar. Finns det ngn som kan förklara hur jag ska göra för att få radbrytningar i texten??? Trevlig kväll, Kramar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mumms!!! chockladbollar och kaffe hade inte varit helt fel... Ja nu är de inte många dagar innan underverket är beräknat att titta fram :)



Saknar dig<3 Kramar

2010-08-08 @ 19:09:08
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0