Onsdag - Gör ingenting

Idag har jag ingenting planerat, lite trist men samtidigt skönt. Vädret är inte heller så roligt så det är en perfekt dag för vila, vilket jag behöver inför en kommande förlossning. Om jag känner att något är på G, nej tyvärr, som det känns just nu så kommer liten att dröja :-) Men än är det 4 dagar kvar till Bf. I morgon ska jag till barnmorskan igen så jag kommer med en ny uppdatering då om läget.

Som ni vet så går jag på föräldraledighet nu och har startat min kontakt med Försäkringskassa, idag var dagen D då jag skulle få se om vårt "sammarbete" skulle fungera och vet ni, det gör det. Kanske är det för att jag varit ute i tid och haft allt klart sedan slutet av juni!? Nu återstår det bara att se om det fungerar med lönen som jag ska ha från jobbet också, det får jag veta i morgon för då kommer lönespecen (håll tummarna).

Vad ska ni göra idag?

Kramar



Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Både Mikael och Melvin är som tokiga i bakverk =p Så det går undan när dom sätter igång och äter!



Bara bra här. Va hos BM idag. Och allt såg bra ut! Följer kurvan fint då det gäller magen. Känns ju bra! Det är väl blodvärdet som kunde varit lite högre. Men det är ju ingen fara på taket iaf!



Tänk att du snart har en liten bebbe att pyssla om!

Ska då hålla tummarna på att du slipper gå över tiden!

2010-08-25 @ 13:46:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Nina



Vad skönt att allt är bra! Själv ska jag till Bm i morgon för förhoppningsvis sista gången, haha :-)



Ja nu får du hålla tummarna att du har gissat rätt Bf datum.

2010-08-25 @ 13:54:38
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: tinten

fin-magen!

å klart det funkar med FK, världens bästa jobb med världens bästa anställda...typ.



6 dagar kvar till det e dax för att bebisen att titta ut..1:a september, blir köng!



puss

2010-08-26 @ 13:36:16
Postat av: Sara

♥ Tinten



Ja du, jag hoppas att du har rätt, jag tror dock att det dröjer innan liten kommer kika ut. Puss

2010-08-26 @ 20:06:36
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0