Onsdag - Stan idag

Idag tog jag sovmorgon och klev upp strax innan kl 10. Det var riktigt skönt att bara få ligga och vila.

Senare kom lillasyster Johanna, Niklas och lillasyster Evelina och hämtade upp mig för en liten tur på stan. Var på arbetsförmedlingen, hämtade ut nycklar på Östersunds bostäder och kikade på deras lägenhet på Frösön, köpte dessutom två små mössor och två små bodys till liten. Fikade på Te-huset gjorde vi också. Sedan åkte vi hem hit en sväng innan de begav sig hemmåt igen. Tack för en trevlig dag :-)

När de åkt tog jag och lagade mat, blev köttfärsås och spagetti. Fick till fyra stycken matlådor, perfekt :-) Nu börjar jag bli lite hungrig igen så jag tror att jag ska skära mig lite ananas och invänta Livet på BB som går på kanal 5.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en underbar dag själv<3 ses snart igen :) puss och kram johanna

2010-08-18 @ 21:35:54
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Johanna



Ja på lördag ses vi igen <3 Puss puss

2010-08-18 @ 22:15:13
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0