Övertid - Bf +1

Idag är det Bf +1, vilket innebär ÖVERTID. Jag har hela tiden varit inställd på att gå över tiden men nu när jag är här vill jag gärna att liten ska titta ut. Tur att jag mår bra förutom mina händer som är jobbiga ;-) Har inte den minsta känning på att liten ska komma så det lär nog dröja. Idag roar jag mig med att tvätta igen. Sedan blir det nog att köra dammsugaren runt lägenheten, haha. Trevlig dag!

Uppdaterat: Blev inte att dammsuga idag, får bli i morgon innan lunchen med föräldragruppen. Nu har jag iaf just tillagat en krämig champinjonsoppa och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet. Min Bm ringde idag också, hon har just kommit tillbaka från semestern, så jag fick en tid nu på onsdag och hon skulle se om hon kunde ge mig en trollformel så att liten skulle kika ut, haha, hon är rolig hon.




Kommentarer
Postat av: Sofi H

Tack så mycket & ja herregud, snart är det min tur.

Fast jag tror du är liiite närmare som det verkar ;)



Hoppas det kommer igång snart för er & att allt går super! Kram & Lycka till!

2010-08-30 @ 14:55:00
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Har själv aldrig gått över tiden. Har fått båda pojkarna 2-3 dagar innan bf.

Hoppas er lill skrutt vill titta ut snart för jag kan tänka mig att tiden går rätt så långsamt då det är övertid =/

2010-08-30 @ 18:00:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Nina



Det är faktiskt inte så jobbigt, inte än iaf. Visst vill jag att liten ska komma men rent kroppsligt så mår jag bra och än är jag inte allt för stor heller :-)

2010-08-30 @ 18:52:12
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Va skönt att du inte är så stor. Och att du mår bra! TYcker synd om dom som blir gigantiska och mår dåligt eller har ont och måste gå över tiden!



Nä ingen känsla alls. Men om det blir en pojke till så blir jag inte brydd, verkar ju ha lätt för att få såna ;-)

Men om man ska kolla på namnfronten så vore det bäst om det blev en liten flicka!

För Mikael vill ha en Harry och jag VÄGRAR!!!



Har ni nå namn?

2010-08-30 @ 19:43:22
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Nina



Jasså, då får vi hoppas att det är en tös så du slipper Harry ;)



Vi har ett namn men det kan jag inte avslöja riktigt än, hihi. Och jag hoppas verkligen att namnet passar, annars är vi utan :-)

2010-08-31 @ 16:45:03
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0