Städa lägenheten - Full vecka

Nu har jag vilat lite och nu är det dags att ta tag i lägenheten, den ska städas så jag får resten av veckan "fri", haha. För i morgon blir det att träffa lillasyster Johanna och Niklas, ska gå runt lite här i Östersund så de hittar i stan när de flyttar hit om några veckor. På torsdag ska jag fixa i barnrummet så det blir klart (ska möblera om, sätta upp gardiner och göra det sista på skötbordet). På fredag ska jag vila och sedan kommer lillasyster Malin mitt på dagen så då blir det att möta upp henne på stan. På kvällen hade vi tänkt åka på bilbingo igen :-P Lördag då kommer mamma och co. hit så då blir det väl att springa på stan med dem. Som ni ser så har jag fullt upp, men det är bra för då går dagarna snabbt och då har vi snart liten hos oss <3

Uppdaterat:

Nu är nästan hela lägenheten städad. Jag har bara barnrummet kvar och det tar jag som sagt på torsdag efter jag har möblerat om :-) Skönt. Maten är dessutom snart klar, blir Flygande Jacob med ris. Hoppas att det kommer att smaka mumsigt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter som att du har fullt upp...du kommer väl ihåg att andas oxå ;)

2010-08-17 @ 18:28:04
Postat av: Eva

Men är du aldrig stilla människa? Jag blir bara trött av att läsa allt du gör. haha. Du ska ju VILA nu så ongen kommer någongång. För ju mer du springer destå längre tänk den stanna. haha. Nej då, men jag tror att det är bättre att VILA innan det sätter igång. Det behöver du!

2010-08-18 @ 20:21:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Tess



Jag lovar att andas :-) Kramar



2010-08-18 @ 22:16:02
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0