Tisdag - Tvätt och besök

Idag är det tisdag om någon missat det, jag har börjat min förmiddag med att tvätta. Tvättade senast i fredags så jag kan säga att det inte var mycket att tvätta idag, så nu hänger det på tork, skönt. Funderar på om jag ska dra ett varv med dammsugaren så jag får det gjort också :-)

I eftermiddag ska jag få besök av min kära vän Mickisen, ska bli roligt att träffa henne. Hon åker snart ner till Malmö igen för att fortsätta sina studier. Så det är bäst att jag plockar fram lite fika ur frysen också ;-)

På tal om fika så måste jag ta och baka lite mer, tar fort slut har jag märkt.

Tycker att det är rätt många som är här inne och smyger, blir nyfikna på vilka ni är, så ta och lämna ett litet meddelande vet jag :-)

Kramar




Uppdaterat: Nu är även lägenheten dammfri :-) Och jag har haft besök av Mickan, så himla trevligt att ses och bara få prata av sig. Tack för att du kom förbi! Har ätit middag, blev kycklingwook idag, gott. Nu ska vi iväg och hälsa på svärmor och sedan blir det att åka på Maxi och handla frukost. Och sedan är det dags för ännu ett program av Fångarna på Fortet. Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Storhandla ja vi ju :) Du måste börja med de nu!!

2010-08-24 @ 19:21:49
Postat av: nadja

Jag är oftast in här varje dag för att se om liten har kommit:) Är bara dålig på att lämna kommentarer när jag än in:)

2010-08-25 @ 12:45:45
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Maddo



Ja vi måste ju ta och börja med det :-)



♥ Nadja



Vad roligt, jag hoppas att liten kommer snart, men som det känns nu så kommer det dröja :-)

2010-08-25 @ 13:06:12
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: nadja

Lugn bara lugn.. Jag trodde det skulle dröja bägge gångerna med mina, men det satte igång helt plötsligt! Med Enzo var det hur lugnt som helst dagen innan han föddes. Wilja var tvärtom helt galen i magen dan innan så du kan nog aldrig lita på att det inte är något på gång;) Hoppas det går bra iaf när det väl sätter igång:)

2010-08-25 @ 13:13:15
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Nadja



Hade du inte heller förvärkar, slempropp som släpper etc. och sådant som alla pratar om? Något som är säkert är iaf att det är väldigt spännande och jag lär nog märka om det är på riktigt när det väl sätter igång även om man funderar över det nu. Är trots allt 4 dagar kvar till Bf också har jag räknat med iaf en vecka till, haha.

2010-08-25 @ 13:24:01
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Tänk att go saker alltid går hårt åt. Tycker knappt bullarna/kakorna/muffinsen hinner landa i frysen förrän dom är uppätna =p

Måste ta och börja baka en massa jag med så man har nått att bjuda på!

Kanon fint blev skötbordet! Duktig du är!



Hoppas bebben kommer snart!

Blir nog en pojk och jag tror han "dyker" upp den 29 augusti!

2010-08-25 @ 13:24:12
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara

♥ Nina



Ja visst är det konstigt att det går åt så fort, jag tyckte att jag bakat en hel del men nu finns det bara 1,5 påse kvar av varje. Idag skulle jag kanske ha bakat men nu har jag inte alla ingredienser hemma, får ta det på fredag helt enkelt.



Ja visst blev skötbordet bra, det var rätt trist innan men nu blev det lite liv också slipper man ju se alla saker som står där inne :-)



Då ska jag uppdatera listan :-) Jag tycker att det är så spännande.



Hur går allt för dig, mår du bra och så?



2010-08-25 @ 13:27:41
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0