Fortsätter...

Idag har jag tvättat och fortsatt kämpa med utmaningen. Nu är vi iaf 5st som kör utmaningen och jag hoppas att vi blir fler. Ett tips som jag fått är att registrera sig på FunBeat.se och där skriva in sina mål för då håller den sidan reda på det man gjort. Om du loggar in där så heter jag "Sara L", där lägger jag in vad jag tränar och när.

I morgon innan Öppna förskolan ska jag göra ett besök på Golds Gym och köra ett litet pass (tänkte försöka fixa det sista maxtestet, att komma så långt som möjligt på 30min). På kvällen är jag inbokad på ett Body Balance pass också, ska bli riktigt skoj.

Ikväll blir det basket för familjen och nu ska jag laga mat så jag får något i magen :-) Trevlig dag. Kramar

Kommentarer
Postat av: martina

åhhh vad härligt att du bloggar igen!! såfort jag är frisk kommer jag och hälsar på nåt!! saknar er <3

2010-12-07 @ 16:26:06
URL: http://mallaochtinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0