Gympa och lunch

Idag har jag och lillan varit på Gympa med din baby som idag bestod av Boxning och Core/Bål, var faktiskt väldigt jobbigt, haha. Efter det så tog jag vagnen och gick in till stan för att äta lunch med Pernilla och Alexander som också hade varit på gympan. Vi gick på Åhléns och åt Husets tjälknöl med potatisgratäng, gott. Efter det så tog vi en sväng på stan. Jag köpte lite sidenband, röda så jag kan göra de vita ljusen här hemma lite juliga och ett gult som jag ska ha nästa helg, mer om det sedan ;)

Just nu sitter lillan i babysittern och jag tvättar och lagar tacos, snart kommer sambon hem från jobbet. Och ikväll ska jag verkligen inte göra mer än sitta i soffan och titta på tv. Jag var förresten på invigningen av Rut m.fl. igårkväll och inhandlade en ny skjorta, kanske får ni bild på den sedan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0