Kort summering av 2010

Kan börja med att säga att 2010 har varit ett spännande, förväntansfullt och helt underbart år. Den i särklass bästa och största händelsen av alla är såklart Towes födelse, VI blev föräldrar till en helt underbar tös. Jag älskar min familj så otroligt ♥

Har haft ett roligt år med mina kära vänner och fick bland annat besök av min kära vän Therez som tog bussen från Luleå till Östersund, haha, vilken resa.  Jag har också fått en massa nya vänner det här året och det är jag mycket glad över. Vänner kan man aldrig ha för många av.

Har även spenderat tid med mina kära familjer, de är så underbara allihopa och jag är så glad att ha dem vid min sida ♥ Fick hit (till Östersund) en lillayster (Johanna) som börjat studera på MIUN till sjuksköterska och det är så roligt att ha henne här i staden. Och för en månad sedan så utökades familjen och lillasyster Eva fick sitt andra barn, ännu en underbar liten kusin vid namn Elma föddes, tänk vad roligt kusinerna kommer att ha, skiljer tre månader på dem. Också har vi sötknulen Adrian som kommer lära tjejerna en massa bus :-)

Jag tror inte att jag behöver skriva så mycket mer, jag tror nog att ni förstår, att för mig har 2010 varit ett fantastiskt år ♥

All kärlek till er och GOTT NYTT 2011 ♥

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Therez

Finaste! Förstår att året varit helt fantastiskt! Vill önska dig ett Gott Nytt År och en underbar kväll! Många kramar från mig och J ♥

2010-12-31 @ 12:59:41
URL: http://www.therez.se
Postat av: johanna

Fint skrivet! Gott nytt år, hoppas ni får en fin kväll! Kram

2010-12-31 @ 15:47:27
Postat av: Sara

Tack detsamma Johanna, ett fika snart tycker jag :-) kram kram



2011-01-01 @ 00:40:46
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Eva

Det var ett av mina bästa år också.. Trots starten och reaktionen;P

Och tänk hur rätt moster hade, inte var det ett "baseballträ" eller "trebent" där inne;)



Det var ju mosters Towan<3



Här är dina syskonbarn (eller iallafall ett) fortfarande vaket.. vi kanske ska byta?;)

2011-01-11 @ 01:11:01
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0