Mysdag för mig och lillan

Idag har jag och lillan bara varit hemma och myst, det är kallt ute och vi hade inget planerat :-) I morgon är det gympa med ditt barn igen och vi ska dit, är skönt att komma iväg och få träffa andra och samtidigt röra på sig.

Nästa vecka blir lillan hela 3månader och det är dags för 3månaderskontroll och det innebär även sprutor, usch vad jag INTE ser fram emot det, håller mina tummar att det går bra för lillan och att mamman inte svimmar. Hon växer så det knakar och jag ser fram emot vägning och mätning för att se vad som hänt på en månad.

Har laddat batterit på kameran så att jag kan ta lite bilder och dela med mig av, ska försöka bli bättre på att uppdatera.

Vad händer mer då, jo vi väntar med spänning på den lill* kusinen som fortfarande är kvar i systeryster E's mage, tycker att kusinen ska komma NU. Moster och kusinen ser fram emot att träffa dig <3

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0