Resultat v.1-2

Då jag började att redovisa mina resultat en måndag så fortsätter jag med det :-)

Resultat v.1-2 i utmaningen

Antal träningspass: 47%

Distans: 26%

Plankan: 35%

Armhävningar: 86%

Jägarvila: 120%

Som ni ser så är det varierande resultat. Distansen på 150km kommer jag verkligen ha svårt att uppnå men jag kämpar på. Jägarvilan har jag redan klarat men kommer fortsätta köra den då jag tycker att det är en utmaning för benen.

Idag började även en delutmaning där man ska springa eller gå 1km sammanhängande varje dag. Jag har valt att springa så ikväll var jag på Golds och sprang på bandet, 3,1km blev det. Så jag har avklarat den första km ;-) Kämpa på nu alla :-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: erika

jadu. jag blev själv lite fundersam och funderade på att göra om det. :) tänkte att nästa gång får vi köra tillsammans. :D

2010-12-21 @ 10:23:11
URL: http://missesbjorn.blogg.se/
Postat av: erika

Good work bruttan! :) Kämpa på :D

2010-12-21 @ 19:34:38
URL: http://missesbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0