Tiden...

Ibland går tiden snabbt och ibland känns det som att den står still, aldrig är man nöjd, haha. Nu har halva veckan gått och jag längtar efter helg, blir bla. bowling med vänner, roligt!

Idag har vi varit på lägenhetsvisningar, eller idag var jag och T på en visning och sedan efter jobbet så gick jag och Maddo på en annan visning. Den första skulle jag aldrig lägga ett bud på men den andra skulle jag gärna köpa om jag hade slantarna :-)

Nej, nu ska jag ta och lägga mig i soffan och kika på lite tv, är helt slut efter kvällens fantastiskt roliga spinningpass. Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller ni på att leta efter en annan lägenhet? är inte eran bra? :)

2010-02-04 @ 00:18:52
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0