Tiden rinner iväg...

God fortsättning till er :-P Halva januari har gått och jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig så ni får något att läsa. För tro det eller ej så har jag några trogna läsare som säkert vill se vad som händer i mitt liv, haha :-)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Ikväll har jag varit på inspirationsutbildning i spinning, efter det blev det basket och nu sitter jag och kikar på Lets Dance. I morgon blir det en sväng på stan, kanske har jag någon vän som vill ta ett fika!? På kvällen vet jag inte vad det blir men kanske bio!? För på söndag morgon tar vi bilen till Sundsvall och IKEA tillsammans med några vänner. Hoppas på en trevlig dag!

Trevlig helg! Kramar


Kommentarer
Postat av: Therez

Vad kul att du är tillbaka! :) Saknar dina små inlägg! Önskar att vi kunde ta en fika bara sådär. Kram kram

2010-01-16 @ 10:53:34
URL: http://www.therez.se
Postat av: Saera

2010-01-16 @ 11:07:59
Postat av: Sara

♥ Therez



Ja tänk om vi bara kunde göra det, blir alldeles för långt mellan gångerna. Hoppas din lördag blir bra, kramar till dig vännen.

2010-01-16 @ 11:10:23
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0