Frukost på balkongen + fräknar


När jag vaknade i morse så såg jag en klarblå himmel och strålande sol, härligt. Jag bestämde mig då för att smyga upp och göra i ordning frukost till mig och älsklingen. Det blev mjölk, mackor och vattenmelon som vi avnjöt på balkongen, mysigt. Jag tror allt att det uppskattades av min kära sambo :-)
Efter frukosten så begav vi oss in till stan. Tog en kaffe och dricka på Torgbrinkens Café för att sedan åka ner till Badhusparken och sola. Jag tror att vi satt där i ca 2 timmar och nu syns även mina fräknar som ni kan se på bilden med en osminkad Sara. Sedan åkte vi hem och satte oss på gräsmattan och solade lite till. Nu hoppas jag att dagarna ska fortsätta vara soliga så jag kan få bli brun och fin :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0