v.32

Tiden går och jag är nu i v.32, var hos barnmorskan här om dagen och magen växer, sf måttet var 33cm och litens hjärtlud låg på 144. Liten har vänt sig med huvudet ner, dock rörligt än så länge, så nu sparkar det under revbenen. Vi har börjat föräldragrupp och hunnit träffas två ggr redan, det är spännande och gör det hela ännu mer verkligt. Det börjar att närma sig nu :-)

Något mer som närmar sig är semestern, jag jobbar nämligen bara i morgon sedan är det dags för fyra veckors semester, håll tummarna för sol så jag får lata mig i solen ;-)

Har ni semester snart?

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men mys :)

2010-07-01 @ 22:44:18
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0