Bilder från golfbanan



Som jag lovade tidigare i dag så kommer här lite bilder från kvällen på golfbanan. Vid 19 tog jag och sambon bilen och hämtade upp Maddo för en svingträning på Frösö Golfbana. Vädret ikväll är toppen och jag hoppas att detta håller i sig resten av sommaren. Som ni ser så tränade vi lite och sedan blev det glass och sol. Efter det så åkte vi hem. Min skugga fastnade också på bild, ser gigantiskt ut, haha, kanske beror på hur jag tog bilden och hur solen föll ;) Nej nu ska jag och älsklingen ta och se en film, Up in the air.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Maddo

Fin fint jag ser ju riktigt proffig ut på håll ;) Typ som Tompa!! Kan du inte skicka bildern till mig, ska försöka få iväg mina från festen sist också :) Tack för idag, kram

2010-06-23 @ 21:34:55
Postat av: tinten

härliga bilder! :)

åhh den filmen e jättebra, såg den på flyget från bali.



puss på dig

2010-06-23 @ 23:15:53
URL: http://tinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0