Magen v.31



Jag lägger inte ut så mycket bilder men nu har jag några önskningar på en bild på magen som växer så det knakar, så då ordnar jag med det :-) Är i vecka 31 nu och nedräkningen har börjat, för hur det än är så går tiden ganska så snabbt. Jag har hela åtta arbetsdagar kvar till semester och sedan efter semestern så jobbar jag två veckor. Efter det så får liten komma :-) Tur att vagnen är beställd och babyskyddet står på vinden <3

Min kära lillasyster var på rutin ultraljud förra veckan och det var skönt och höra att liten mår bra där också, ska bli såå spännande att se vad det är för filur som kikar ut den här gången. Jag trodde på flicka förra gången och då kom älskade Adrian, jag tror faktiskt flicka den här gången också men nu tror jag att jag har rätt. Men det återstår att se. Såklart spelar det ingen som helst roll.

Nu är det dags för mig att sova. Vore kul om ni som är inne och läser lämnar en liten kommentar ibland, för jag ser att ni är här och kikar ;) Natti natt!

Kramar


Kommentarer
Postat av: tinten

finaste magen på finaste tjejen! kommer och hälsar på snart igen:) vad ska ni göra i midsommar? puss

2010-06-22 @ 07:31:03
URL: http://tinten.blogg.se/
Postat av: Eva

Din mage ser ut som min när jag väntade Adrian.. Putandes rakt ut. Pojkmage men flick "rand".

Svårt för folk att gissa vad som komma skall när det är så tvetydigt;) Tur jag vet. haha.



Nja, jag vet inte om det blir varken en kille eller tjej denna gång. Kanske blir en hundvalp med tanke på att jag inte har några "känningar" alls på VAD som gömmer sig därinne. haha.

2010-06-22 @ 13:31:49
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3

2010-06-22 @ 14:31:32
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0