Torsdag

Snart helg, längtar som bara den. Idag slutade jag kl 15, tog en friskvårdstimma kl 14 och gick på Golds för ett träningspass. Körde crosstrainer och situps, gick bara bra. Efter det gick jag i regnet och köpte gardinstänger och gardiner som ska sättas upp ikväll. Sedan tog jag cykeln och cyklade hem. Nu sitter jag och vilar i soffan, ska göra ett ryck och städa toaletten, hallen och vardagsrummet så det är klart inför helgen så jag bara kan ta det lugnt då :-) Ska även tillaga kvällens middag som blir köttfärssås och makaroner.

Vet ni, saknar mina familjer så mycket, tur att det inte är längre än 18mil <3 Måste passa på att åka hem några dagar under semestern.

Och vill ni veta en sak till, jag har världens sötaste systerson, längtar tills jag får krama om honom igen.


Bild: privat

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

<3Vi får hålla tummarna på att jag är ledig då och kan komma hem :)

2010-06-04 @ 14:09:49
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0