1:a November

Ojoj vad tiden går snabbt, redan 1:a November. Lillan ska snart få fira sin första jul, kanske måste jag julpynta i år ;) Eller det är klart vi ska göra det. Vad har då hänt sedan sist, inte så mycket mer än att jag fortsätter att njuta av vår lilla underbara familj ♥

Towe har mer och mer börjat le och prata vilket får mammas och pappas hjärtan att smälta, det är så mysigt. Vad hon väger och hur lång hon är får jag uppdatera nästa vecka då vi ska på två månaders kontroll.

Även jag ska på kontroll, återbesök hos barnmorskan som det heter, då får vi se om jag blir "godkänd", haha, men det blir om två veckor. Ska bli spännande att få kika på förlossningsjournalen.


Bild: Moster Johanna

Kommentarer
Postat av: tinten

men åhh sötskruttan! vad hon var lik tompa på den bilden! :)

puss på er alla 3

2010-11-02 @ 08:48:05
URL: http://mallaochtinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0