2 månader

I går var jag med Towe på 2 månaders kontroll, hon väger nu 5335g och är 59cm lång. Dock tror jag att hon är liite längre då hon inte riktigt ville sträcka på benet när BVC sköterskan mätte henne. Sköterskan sa även att det var på ett ungefär då små barn är så starka i benen, haha. Läkaren gjorde lite undersökningar och kollade om hon håller upp huvudet, ler, pratar och öppnar händerna. Och lillan gick igenom kontrollen ;)

Nästa vecka är det mammans (dvs. min) tur att gå på kontroll, det är dags för efterkontroll (något man gör efter förlossning). Jag hoppas att jag också går igenom kontrollen, hihi, men man vet ju aldrig.

Annars då, ja idag har jag och lillan varit på gympa med din baby, det var jobbigt och svetten rann, känns bra att starta med detta pass och köra det fram till jul. Sedan efter nyår är det dags att ta tag i träningen lite mer och iaf försöka komma iväg 3ggr i veckan, det är väl inte för mycket!?

Vi har även börjat på babymassage och det tycker vi var mysigt, är 3ggr kvar av det.

Trevlig helg alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0