Uppdatering

Tiden går så snabbt och det har nästan gått 2 veckor sedan jag skrev sist. Här rullar det på, lillan är nöjd mest hela tiden och jag också :-)

Det härjar en parasit i vattnet här i Östersund och jag hoppas och håller mina tummar för att jag och lillan klarar oss, som det verkar så har sambon redan haft en släng av maginfluensan. Men vi fortsätter att koka vattnet tills annat sägs.

Som jag skrev tidigare så har jag börjat att träna lite smått, går på gympa med ditt barn på fredagar. Jag hoppas att kunna utöka träningen lite nu innan jul annars får det bli i januari.

Det var en liten snabbuppdatering från oss, många kramar.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag har pendlat fram och tillbaka och egentligen "bara" gått ner ca 3,5kg sedan augusti. Det går sjukt segt nu men jag fortsätter med konditionsträning 2-3ggr i veckan och något pump pass emellanåt. Räknar kalorier gör jag ju såklart men inte alla dagar. Så mitt tips är väl träning hur tråkigt det än låter =)

2010-11-29 @ 22:14:00
URL: http://mickanimalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0