Vagnen var borta...

Idag klev jag och lillan upp när klockan ringde 10.00, är så underbart att bara ligga kvar i sängen och mysa med denna lilla glada tjej. Kikade i kylskåpet efter frukost men där ekade det tomt, hade inte ens mjölk så jag kunde göra gröt, i morgon blir det att handla.

Vi bestämde att vi skulle gå och hälsa på Jennica och Melwin klockan 11.30 och efter det så tänkte jag att vi skulle gå på en promenad. När klockan var 11.30 och jag och lillan skulle gå så märker jag att vagnen är borta, just det, den ligger ju i bilen som sambon har på jobbet, suck. Pratade då med lillasyster som kom på den smarta idén att ta bärselen då Jennica bara bor en gata bort. Sagt och gjort, tog lillan i bärselen och knatade dit. Väl där blev vi bjudna på gofika och en trevlig pratstund. Sedan bar det iväg hem igen.

Hann plocka ihop här hemma, vika tvätt och laga kyckling och potatis till middag och nu är sambon hemma och lillan har just vaknat efter en liten tupplur. I morgon är det dags för gympa med din baby igen och jag ska ta det lite lugnare den här gången så jag inte får träningsvärk i 5 dagar igen ;) och efter gympan blir det fika/lunch med Pernilla och Emma med barn, ska bli så trevligt.

Dags att umgås med familjen <3

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack! :)

Det blev betydligt billigare än vad det skulle kostat om vi köpt ett. Men jag saknar utrymme för nödvändigheterna.. men det löser sig :)

2010-11-22 @ 21:09:48
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0