4800g

Igår gick (läs jag gick och Towe åkte vagnen) jag och Towe till BVC för vägning av lillan. Vår tös väger nu mer 4800g och hade gått upp hela 230g på 7dagar. Så det var en nöjd mamma som gick hem sedan. Idag har vi varit på Z-gränd för att träffa föräldragruppen för första gången sedan alla små bebisar anlänt. Det var riktigt trevligt och vilka sötisar det är :-) Sedan gick vi och handlade blöjjor och en "Vi föräldrar" tidning och tror ni inte på f*n att jag glömmer tidningen på affären, suck. Ikväll ska jag och lillan på styrelsemöte för bostadsrättsföreningen som vi bor i. Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stora tjejen :)

2010-10-20 @ 18:21:47
URL: http://armgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0