Bf +3 - BM

Idag har jag varit på stan, blev bla. ett besök hos min barnmorska. Allt såg bra ut och liten trivs i mysmagen min ;-)
Efter det besöket blev det lunch med min älskling, alltid lika trevligt. Tog sedan svängen förbi Maddo på hennes jobb och surrade lite, roligt. Klockan 15 var det dags för ett fika med min kära frisör Kicki, hon är så himla rolig. Så nu vet jag hur jävla ont det kommer göra när liten ska ut, haha :-P

Ett stort tack till er som hittills har delat med er av era förlossningsstarter, ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Hej och tack för grattiset! Mitt vatten gick på BF+2 och hon kom på BF+3. En väldigt "lätt" förlossning som jag gärna gör om. På kvällen innan vattnet gick så mådde jag illa och kräktes, vilket jag inte gjort på hela graviditeten, som att kroppen kände på sig nåt. Lycka till!

2010-09-01 @ 21:58:54
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0