Bf +4 - Utkikstornet

Idag har jag och älsklingen varit till utkikstornet på Frösön och fikat, måste verkligen rekomendera det till er som aldrig varit där. Vi åkte även upp i tornet och blickade ut över Östersund, klart värt sina 20kr :-) Vi tog hissen upp men bestämde oss redan där att gå ner, haha. Nu är älsklingen och spelar golf och jag ska baka nya chokladbollar men med det vanliga receptet den här gången :-)

Uppdaterat: Nu har jag bakat chokladbollar och den här gången blev det fina bollar och inte plättar, YES, nu är jag nöjd och nu blir det ingen mer bakning på ett tag. Jag och älsklingen har även ätit panerad fisk, pressad potatis och en filsås till det, väldigt gott måste jag säga. Nu ska jag bara sitta i soffan för mina fötter kliar som bara den, känner hur de svullnar upp, suck. Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Therez

Tänkte bara att jag skulle svänga förbi och ge en liten kram! Hoppas allt är bra! Tänker på Er varje dag! Kram kram

2010-09-02 @ 22:13:56
URL: http://www.therez.se
Postat av: Sara

♥ Therez



Hej vännen och tack för titten! Nu tycker jag att det är dags för liten att kika ut, Bf +5 idag och inte minsta känning på att det är på "G", tror nog vi kommer få tvinga ut liten om någon vecka ;-) Jag lovar att jag hör av mig när liten kikat ut. Många kramar till dig vännen och du, vilka snygga byxor du köpt dig, ska nog testa dem sedan för nu är det ingen idé, haha.

2010-09-03 @ 13:17:57
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0