Bf +9 - Tvättar

Idag tvättar jag igen, lika bra att få det gjort. Har redan bokat in nästa tvätttid och det blir på fredag om inte liten behagar att kika ut då. Vi har även bokat fönsterputsning då, har jag berättat att min älskling vann en fönsterputsning på en golftävling i augusti? Jag blev iaf super glad, för hur ofta tar man sig tid att putsa fönstren?! Haha. Men nu blir det gjort. Funderar även på att ta en promenad i Lugnvik senare idag, måste röra på mig. Nu ska jag ta och fika frukost, trevlig dag :-)

Uppdaterat: Tvätten hänger på tork och jag har varit ute på en ca 35min promenad runt Lugnvik. Fint väder och svetten rann, haha, den här rundan ska jag ta fler ggr, helt lagom.

Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

Oj, 9 dagar över tiden! Hoppas den vill titta ut snart :)

2010-09-07 @ 10:01:20
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0