Förkyld :(

Dags för en uppdatering ser jag. Just precis som löpningen börjar kännas okej så blir jag sjuk, japp, sitter men en förkylning som smugit sig på under några veckor. Har känt i halsen att ngt är på G (men har ignorerat det), igår hade jag ont i huvudet men inte mer än så, jo lite värk i kroppen också, men i morse kände jag mig pigg så jag och lillan promenerade bort på en liten fikaträff med goa tjejer och barn, där fanns katter och med min allergi så började jag snörvla såklart. På eftermiddagen gick jag på hälsocentralen för att kolla upp mina händer (som många av er vet så fick jag karpaltunnelsyndrom under graviditeten som inte försvunnit), remiss för kontroll på lasarettet är skickad, när jag kom dit började jag bli yr, och det fortsatte och snuvan blev värre, när jag kom hem satte jag mig i soffan och trodde att lite lugn och ro skulle fixa detta, men NEJ, jag är fortfarande snorig och halsen kliar. Har tagit mig en alvedon och det verkade hjälpa en aning, hoppas att det vänder redan till i morgon. Ska gå och leta fram min bricanyl och pulmicort, det brukar göra susen. Jag hoppas att jag fortfarande kommer tycka att det är okej att springa när förkylningen släppt och jag hoppas att den gör det snart för jag vill hinna träna inför loppet som jag ska delta i den 14:e maj. Mer då, jo i lördags kom min barndomsvän Malin med sin sambo Jack hit och det var riktigt trevligt. Ska bli roligt att träffa dem redan i slutet av maj igen.

Jag är så dålig på att uppdatera i bloggen, vad vill ni att jag ska skriva om, vad vill ni veta? Passa på nu när jag slänger ut frågan sådär haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0