Läkarundersökning

I dag så har jag och Towe varit på Kyrkis och pysslat och haft sångstund, Towe tycker verkligen om att sjunga :-) Vi har även roat oss med att tvätta, tvättstugan har nämligen genomgått en renovering och uppfräschning senaste veckorna, jag som alltså tvättar två gånger i veckan har inte fått tvätta på två hela veckor. Nästan så att Towe hade slut på kläder. Vad gäller min egen garderob har jag gjort en totalrensning (sambon bygger en ny garderob som vi sedan ska dela på vilket betyder betydligt MINDRE kläder för mig), jag har kastat och lagt ut lite på tradera, kanske kanske kan jag göra mig några kronor ;)

Klockan 13.00 skulle jag befinna mig på Commodia för en hälsoundersökning via jobbet. Där fick jag kissa i en burk, lämna blod, blodtryck, vikt, längd, bli instängd i en bur för att kolla hörseln och snabbt kolla synen, ja, tro det eller ej men jag blev godkänd. Efter den genomgången så traskade vi ner till en kollega som gått i pension och hälsade på henne, det var mycket trevlig, vi gjorde sedan sällskap ner på jobbet för att fixa lite papper där.

Ikväll har vi kollat på basket, ingen hit, Jämtland förlorade sista slutspelsmatchen mot Sundsvall (2-3 i matcher), men det har varit en underhållande säsong trots det.

Nu har jag en ananaspaj i ugnen som jag ska bjuda mina gäster på i morgon. Ja för i morgon ska jag ha "Krydd- och Hälso-party" här hemma. Så är det någon som skulle behöva lite kryddor, hälsokost eller hudvård, bara att skicka en beställning med mig eller komma hit i morgon, men säg till så jag kan göra mer paj ;)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0