Lite krydda och hälsa

I går hade jag "Krydd- och Hälso-party" här hos mig, var så trevligt att ha alla här. Vi kikade på kryddor och hälsoprodukter, fikade ananaspaj och pratade strunt :-) Tack alla som kom och tack för en trevlig kväll. Jag inhandlade 8 nya kryddor och lite hälsogrejer, får väl ge mitt omdöme sedan!

I dag har jag och Towe parkerat oss i soffan trots det fina vädret, är skönt att bara ta det lugnt ibland också. Men i morgon tror jag allt att vi knatar iväg till Kyrkis för lite pyssel och sångstund :-P

Ikväll ska jag ta och släpa mig ut på en löptur i det fina vädret och hoppas på att det inte blåser så mycket (vilket det brukar ha en tendens att göra här). Har börjat att känna mig lite förkyld på morgonen men hoppas att det inte är så och gör ett försök iaf.

Snart tror jag allt att vår garderob är klar, dörrarna beställdes i går och på fredag ska den målas och inredningen ska sättas upp i helgen, jippiii, snart slipper jag ha kläderna på golvet i gummans rum :-) Fast än ska jag inte ropa hej...

Trevlig dag, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0