FIXAT HÅRET


I dag var jag och Towe på besök hos fina Kicki och Noah. Där blev det lunch och fika. Inte alla dagar man har sådan tur. Kicki tog och toppade igenom mitt hår vilket verkligen behövdes, så nu är det fint igen. Bilden ovan är dock innan friseringen ;) Summan av dagen för fem stjärnor av fem möjliga, en riktig mysdag i regnet. Nästa gång är det min tur att visa mina matlagningsskills haha. Barnen hade riktigt roligt och rev nog ut alla leksaker så nu får de städa.

Här hemma håller vi på att riva köket, för nu ska de renoveras, nytt kök är beställt och kommer om ca 14 dagar. Nytt golv ska läggas i hela lägenheten och nya tapeter ska upp på väggarna, jag lovar att uppdatera er med bilder när allt är klart. Min systers sambo är här och hjälper till att riva, guld värt. Så idag ska jag bjuda på pizza :) Trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0