I DOROTEA


Bild på mig från Yran, visst ser det mysigt ut :)


I dag efter jobbet tog jag, Towe och en av mina systrar och packade oss in i bilen och styrde mot Dorotea. Så här är vi nu, "hemma" i Dorotea, gumman sover och jag sitter i soffan tillsammans med en av de andra systrarna och kikar på tv och babblar. I morgon vankas det dop av lilla plutan, ska bli så trevligt så, hoppas bara min gigantiska finne försvinner under natten, jaa, självklart tog det och ploppade upp en finne mitt på hakan. Jag som nästan aldrig har finnar. Var täbkt att jag skulle köra crosstrainer ikväll men nu kom vi fram så sent så det får bli i morgonbitti istället. God natt kära ni!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt detta såg ut att vara :)



Det var ju första gången detta.. positiv upplevelse.

Gick själv dit och förväntade mig ett vanligt dans/aerobic pass. När man väl var där så kändes det så bra. Det var super skojj. Måste ta med alla tjejer nästa gång och Zumba lite innan förfesten typ.



Men tror jag håller mig på crosstrainern resten av vardagarna och festar till det på fredagarna :) Får se.. du måste testa :)

2011-08-26 @ 23:06:47
URL: http://Www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0